понеділок, 25 липня 2016 р.

Липнева порція натхнення для скрап-студії "З любов'ю"

Моя порція натхнення для скрап-студії "З любов'ю"

Невагома листівка з використанням штампів-квітів. Це чудовий універсальний набір, який підійде абсолютно для будь-якої тематики і однозначно мій мастхев. З його допомогою я виштампувала фон, заембосила його білою пудрою і розмалювала distress чорнилами.


Для тегу я виштампувала напис і заембосила його золотою пудрою. 



Окремо ще виштампувала і вирізала додаткову квітку з листками і сховала над рамочкою за тегом. І на завершення додала кілька золотих паєток для теплоти. 


Сподіваюсь моя робота надихне Вас на такі ж легкі листівки :)

Також з цією роботою беру участь в завданні липня «Квіти» в блозі Lesia Zgharda


І коли побачила нове завдання Calm July від Фабрики Декору, то відразу ж вирішила що це якраз те що я й вкладала в свою роботу, спокій легкість і певну невагомість. Мій спокій я б зобразила якраз так. Легкі контури, багато білого і квіти.



Немає коментарів:

Дописати коментар