пʼятницю, 15 липня 2016 р.

Мила совушка-сова

Всім привіт, а я сьогодні з дико милою совою від студії "Штампи з любов'ю".

До того, як я попала до них в ДК я не мала в свому арсеналі жодного, уявляєте, жодного-жоднісінткого, штампу, чипборду чи трафарету цієї студії. А тепер маю вже кілька дуже улюблених, і як я раніше без них обходилась :)

Побачивши цю сову і чипборд у вигляді кола, я відразу захотіла зробити імітацію дупла. Задумка була в тому, що є люди яких ми дуже любимо і яких через буденні клопоти дуже рідко не те що бачимо, а й просто рідко списуємся. Отож я вирішила зробити таку собі листівку-поштовх написати другові, і запитати "Агов, як ти там? Давно не чулись"


 Для основи і імітації дерева використала фоновий штамп hero arts, чипборд задекорувала деко-гелем, і додала тематичний напис


Ось так, всім натхнення і не забувайте знаходити час на друзів!

Немає коментарів:

Дописати коментар