четвер, 27 червня 2013 р.

На фініші

Я вже вийшла на фінішну пряму з моїм довгограючим проектом - весільним альбомом. Не пройшло і трьох років :) Залишилось доробити 2 сторінки, завтра заберу з друку ті фото і на вихідних альбом буде готовий. В мене до цієї останньої хвилі в роботі над альбомом сторінки були готові. Я морочила тільки собі голову як їх зшити і з чого робити обкладинку. Все так затягнулось, думаю якраз через це. А тут долею випадку дізналась про акцію на ЗробиСама про купівлю альбому We R Memory Keepers + акварельні маркери Тіма Хольца в подарунок, акція новорічна але затягнулась і я скористалась нею на початку червня юхууу! Тепер питання з обкладинкою було вирішене, залишились сторінки. Легше було б повкладати їх в файли альбому, але мені не подобається ефект - сторінки не виглядають обємно і якісь ніби сіруваті. Тому вирішила просто посклеювати їх гарненько, а колись при нагоді ще й зшити на машинці. От тепер залишилось доробити 2 сторінки і вуаля.. Єдине для себе знайшла нову проблему, деякі сторінки були зроблені ще 2,5-3 роки тому, і дивлюсь на них місцями вже скотч не тримає, відстають елементи, не пригадую чий це скотч, але невже тепер щокілька років треба буде його підклеювати? Треба щось рішати з двостороннім скотчем..

Немає коментарів:

Дописати коментар