середу, 10 квітня 2013 р.

Кіт в мішку

Давно заглядала на одні ножі-алфавіти в ЗробиСама, але ніяк не могла собі дозволити їх купити. І хотіла тільки їх одні, інші мені категорично не подобались. І тут така нагода, мега акція "кіт в мішку", чесно скажу – вагалась сильно, замовляти чи ні, бо хотіла саме цей набір алфавітів, а пролетіти можна з "котом"і отримати якісь з тих, що зовсім мені не подобались :) І таки замовила один акційний пакет з ножами, тільки заради алфавітів.

Сьогодні з тремтячим серцем пішла забирати свого "кота", відкриваю – і чи то всім такі ножі попались чи то в мене удача така, але там саме ті про які я і мріяла! тільки от загадка для мене, чому в них відсутня цифра 9, є цифри з 1 по 8, а 9 нема :) Тим не менше не можу натішитись, що маю давно омріяні ножі. Тепер би час мати їх випробувати, і задавити свою "жабу" і хоч з тиждень не заглядатись ще на шось новеньке :) А ось і похвастушки моїх ножів

6 коментарів:

  1. я сьогодні забираю того "кота в мішку":)
    так цікаво, що там буде

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну решта, що там було мені абсолютно не треба, я хотіла саме алфавіти, тому спершу трохи засмутилась, а потім думаю і чого, я ж свідомо на це йшла, замовляла ж тільки через алфавіт а решта то так, бонус :)

      Видалити
  2. Христю, то справжня удача! Не засмучуйся, адже ти отримала те, що хотіла!
    Заходь в гості на цукерочку! Може й там тобі щось приглянеться!
    http://paperovedyvo.blogspot.com/2013/04/candy-1905.html

    ВідповістиВидалити
  3. цікаво побачити які ще ножі там в тебе попалися:)
    я про ножі теж думала, але в мене машинка щось так довго в ремонті, що я вже і думати забула:(

    ВідповістиВидалити
  4. А "9" нет, может потому что мжно попробывать "6" исплдбховать вместо неё))))
    Классная посылка)))

    ВідповістиВидалити