пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Листівка для завдання ЗробиСама

Нарешті нове завдання стартувало на ЗробиСама, тож як і обіцяла показую листівку яку готувала як запрошений дизайнер спеціально для цього завдання


Використала для прикраси люверс-зірочку, паперовий скотч, стрази, квітку з брадсом і сердечко вкрите чорно-срібним глітером. Відколи отримала останні 3 набори штампів то тільки їх і використовую, все налюбуватись ними не можу.

На сьогодні це моя улюблена з листівок, які в мене залишились. А як Вам? Кому б Ви спрезентували таку листівку?

2 коментарі:

  1. Класна листівка!! Стильна і цікава!
    Я б таку спрезентувала своїй подрузі найкращій,яка далеко і я за нею дійсно сумую

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже оригінальна! Я б спрезентувала сестричці своїй :)

    ВідповістиВидалити