вівторок, 6 грудня 2011 р.

Свято наближається, свято наближається..

Робота кипить вовсю, вже стільки відкриточок стоїть готовенькі, а я все не маю часу їх сфотографувати і показати. Ось хочу поділитись кількома новими.

Велика молодіжна відкриточка, з ялинкою по МК "ЗробиСама" і глітерованими сніговичком і подарунками


Ця така досить проста, з виштампуваними сніжинками, брадсом-сніжинкою на великій сніжинці, і шоколадним і золотим спреєм. Тут не видно як вона мерехтить золотом. Але вживу дуже гарно виглядає.


Ще одна з ембосинговими ялинками, тут їх трохи зле видно, як їх не фотографувала все одно ледь помітні. Вживу більш помітніші але все одно не досягла того ефекту якого хотіла.Спершу я їх виштампувала, зробила гарячий ембосинг, а потім затонувала той листочок салатовим. І протерла ялинки. В результаті мало вийти білі ялинки на салатовому фоні, а вони трошки протягнулись фарбою і стали легенько салатові :( Ніби непогано виглядає та все ж не те що я очікувала.


 А цю я ну дуже люблю, вона мені така благородна виглядає, з золотим мерехтінням, так і залишила б її собі :)


І ще одна дуже простенька, в мене на неї пішло може з хвилин 10. Таку можна і на розсилку рідним зробити, додавши ше напис українською мовою. Якщо не буду встигати то певне так і зроблю цього року.


Ось так. Всім гарного дня і святкового настрою!

2 коментарі:

  1. Христю, ну просто стільки краси за раз! Видно, що творчий настрій і натхнення захопили тебе з головою! Але чому не розказуєш про головне - хто там у тебе є головним натхненником (натхненницею) і "помічником" ? ;)))

    ВідповістиВидалити
  2. очень классные все открытки)такие оригинальные и праздничные))

    ВідповістиВидалити